XM

07 April 2022

Drama buat IC Hazeera @ JPN Muar

hello blog, 
dah besar anak2 aku
haziq dah ada ic
buat kat jpn kota damansara, sbb masa tu duk sg buloh
now turn hazeera
buat kat jpn muar sbb dah pindah muar

1 je gmbr mama sempat snap
jadi la utk kenangan 

drama di jpn yg dibuat oleh haziqah

alkisah aku lupa haziq sek
aku wat appointment utk buat ic hazeera pagi
patutnya g la ptg,haziq ada boleh jaga haziqah
ni aku terpaksa bawa haziqah sekali g jpn
drama 1 : dah separuh jalan,baru teringat tak bawa surat beranak hazeera,terpaksa patah balik!dekat je jpn ni,tp sebab patah balik bagai dah jadi lama
drama 2 : haziqah buat perangai tetiba kat dlm jpn tu dia buat drama nak nasi!!padahal dia bukan nak nasi pun,aku dah bawa bekal roti n air,siap bawa hp utk dia tgk youtube,tapi dia sengaja attention seeker,dia mintak nasi(dia tahu mmg tak de,so dia boleh wat bising merengek)ayoyoyo.geram aku,aku bawa dia kuar kejap(yela dia memekak dlm jpn tu kan)pas tu aku ckp elok2,dia masih merengek aku marah dia,kalau masih merengek aku ckp nk rotan dia,baru dia senyap.mujur kat jpn tak ramai org,hazeera pun dah g kaunter sendiri.lps siap terus balik.abis drama!hahah

singah beli brg opis jap


ni la muka budak buat onar kat jpn

hurmm ok la ,lps ni lai 9 tahun baru g jpn utk buat ic haziqah plak ye
sekian cerita jpn saya.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook