XM

26 Disember 2018

Berenang dan Amanda Tomyam @ Kg Melayu Sg Buloh

hello blog,
haziq hazeera dah boring kelas taekwando
almaklumla dah 5 tahun masuk taekwando
dua2 dah sampai tali pinggang merah 2
lagi 1 nak naik hitam,tp yuran naik hitam usd70 seorang
tp disebabkan mereka dah boring dan malas g kelas taekwando
mama n papa xnk paksa
so jom kita tukar
masuk kelas renang plak



hari 1st kelas di pusat aquatik darul ehsan


amik sesi kul 6-7 setiap ahad
rm70 seorang utk sebulan
aku dah survey,ni la rate paling murah aku jumpa.huhu
kelas dgn Ombak
kat pusat aquatik ni ada byk company buat kelas renang je
pilih je la nak yg mana satu

balik renang,singgah dinner kat amanda tomyam

kedai ni dulu nama zai seafood
aku penah mkn sekali je kat zai seafood tu
now dia renovate ,tukar nama jadi amanda tomyam plak


jom la kita cuba


alamak.tomyamnya tawar!
tak penah aku makan tomyam kat kedai tawar oi
ni 1st time rasa tomyam kedai tak sedap.haha

walaupun lauk2 lain ok je rasanya
tp sbb tomyam ni tawar
terus rasa jd tak sedap daaa
kwn aku g mkn sini pun kata tak sedap
alahai
sekian review ringkas dariku.
hukhuk
 

2 ulasan:

Cik Nor berkata...

bestnya g klas renang

mrs adam berkata...

normi,
ha a dorang suka g kelas renang ni normi

Related Posts with Thumbnails

Photobook