XM

26 September 2016

Mandi Kolam @ Putrajaya

hello blog,
aku ada take home midterm exam
due ahad
patutnya kalau siap by jumaat boleh mintak tlg adik aku yg upm tu print dan submitkan
disebabkan tak siap by jumaat
ahad kul 11 pagi baru siap so kenalah hantar sendiri
sbb adik aku blk kg weekend.huhu
so jom la kita
alang2 dah sampai serdang hantar mid term exam
so mari kita terus ke putrajaya mandi kolam jap


mencuba kasut baru nmpk.huhu

dah sampai kolam.jom
*almaklum gambar submit assignment xde.kui3



















kolam kat putrajaya ni ada byk
kitorang dah penah g 4 kolam
harus aku tak ingat presint berapa berapa
haha
yg penting aku ckp ngan laki aku dia bawa.kui3
(kesian tau sg buloh mana ada kolam mcm putrajaya ni.hukhuk)
lepas mandi kolam makan kat alam warisan
owh alam warisan tu tempat aku n laki aku dating dulu2 masa bercinta
ceh dah 9 tahun kawen pun masih ke sini lagi.hee
menggamit kenangan la konon.haha
tapi suasana alam warisan ni mmg ok,tenang,best la jugak
surau pun ada sekali
so mmg suka g sini
walaupun kadang2 aku suka makan kat alamanda,tapi laki aku lagi suka sini la
sekian

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook