XM

25 September 2016

Makan2 @ Restoran Korea

hello blog,
lepas kelas kat upm
sesaja ajak laki aku makan kat bangi
terpengaruh kawan ni.haha
aku bukan la peminat korea
ni sesaja nk cuba.huhu

ni kat umah masa try tudung baru.haha


ni kat restoran tu.abaikan muka comot,baru balik kelas dari pg-ptg.huhu

ni dua2 pakai tudung baru.huhu











kedai yang cantik
makanan ok
tapi owner kurang friendly
so tak rasa nak g lagi.haha
ape la salahnya beramah mesra ngan pelanggan.ape daa
nama kedai Milk Moustache Cafe
chop dekat kajang ke bangi,gitu la
korang google je ada aku malas nak letak alamat sebab owner dia tak friendly,muka sombong.hukhuk
aku tahu tu owner dia sbb aku tgk ig cafe tu
so pada pendapat aku kedai ni memang best suasananya
makanan pun ok,not bad sbb boleh masuk tekak melayu aku ni
cuma yang buat slack dia punya owner.haha
sekian review jujur,non paid

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook