XM

19 Disember 2012

Dating setelah 5 tahun tak jumpa @ Sogo

hello blog,
taraaa..mari cerita kisah dating
aku jumpa kawan aku ler
lama gile tak jumpa
last jumpa tahun 2007 before kawen
pas tu trus tak de jumpa

muka masih tak berubah

hooyeh.ni la best jumpa kawan,dia belanja.haha
*aku yang nak beli baju haziq,hazeera dan haura,tapi dia nak bayarkan.
**wei tenkiu tau naili!

dan dia belanja jugak di SR!haha
harus la dia belanja,aku surirumah,dia dentist.keh keh
*hazel cheese.makan berdua.romantik gitu.haha

kawan aku tu teringin makan soup n ban

dia ni mmg bff masa kat ukm dulu,byk kot kongsi cite.huhu

popia SR yang sedap
seafood spring roll nama glamernya.haha

kawan aku minum air sejuk je kat SR,sakit tekak katenya
*tapi aku yang banyak cakap masa jumpa dia tu.haha

hari tu aku gedik teringin banana split,tetiba kawan aku ajak g SR harus la order banana split
*wei banana split ni tak sedap,dulu kat SR alamanda sedap,ni tak sedap,pisang dia keras
**ni yang aku benci SR,dah brape kali dengar bad feedback from customer
aku rasa SR semakin tak best.adoi
ni pon pergi sebab g dating kat sogo,SR je yang ok,manhanttan dah ler dah tutup ganti butik bonia. :(

walaupon tak sedap,abiskan jugak,sebab sayang,tak baik membazir,huhu
*naseb baik menu lain2 ok

owh balik singgah haju samuri ngan encik adam.belikan adik aku n anak2 aku.

owh thanks adik ke4 aku sebab tolong jaga haziq hazeera masa aku keluar berjimba.haha
jasamu dikenang.lain kali leh mintak tolong lagi
thanks gak kat encik adam sebab hantar dan ambil isteri g dating.haha
thanks jugak sebab benarkan isteri keluar berjimba.haha.sekali sekali je kot
thanks jugak kat kawan aku sebab bayarkan baju2 yang aku beli dan belanja.
alhamdulillah
ceh dah macam ucapan menang ABP pulak
sekian,


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook