XM

20 Disember 2012

Birthday party style kampung

hello blog,
bulan 9 memang mesti buat harijadi
sejak dorang kecik ke
yela adik2 akhir2 ni untung ler
bulan 9 besday mak,arwah abah,adik ke5,ke6,dan ke7 jugak
mmg ler ramai lahir bulan 9 dalam keluarga aku ni
jom tulis2 pasal besday party style kampung.haha


style kampung pon beli kek kat bandar la.haha

tetamu kena tolong tiup belon
*adik aku jemput kawan dia kul 5,kitorang baru sampai dr segamat,kena la siap2 apa yang patut

adik ke4 aku sponsor rasanya
*yela duit jpa dia banyak.haha

haziq hazeera

suka banyak belon

adik aku yang baju ungu tu

adik aku dah makin besar,dah tak budak kecik dah.haha

aku g segamat pakai baju kurung je,
*kalau g segamat aku senang pakai baju kurung,lagipon cardigan aku semua tinggal kat puchong.haha
*tapi kalau kat puchong tak penah plak keluar pakai baju kurung,melainkan kenduri kawen

tetamu lelaki.eleh malu2 konon aku nak amik gambar dorang

makan penuh sopan

makan2

apa yang hazeera buat tu

adik ke6 aku ngan kawan2 dia


yela adik ke6 aku dah skola menengah
yang ke7 dah darjah 6
semua dah besar
aku rasa kan tahun depan mesti tak de besday party
aku rasa la
besday party style kampung simple2 je
ada kek,ada makanan sikit2,ada bagi jajan,ada belon.tu je kot
kalau style bandar,kek awesome,makanan buffet,candy buffet lagi,deco2 beria,goodie bag customize,panggil  clown lagi
kadang2 buat kat umah pasang khemah,kadang2 buat kat restoran
haha.tu untuk yang mampu la,tapi ada gak yang buat sederhana
emm tapi aku tak wat ler style bandar tu,tak mampu.huhu

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook