XM

23 Ogos 2012

Tudung Belit-Belit Raya 2012

hello blog,
sori2
gambar family n anak2 nanti ye
ini mahu letak gambar mama dulu
owh sebenarnya bukan nak letak gambar aku
tapi nak letak gambar tudung belit-belit ni
eh tudung belit2 ke tudung lilit2 ke tudung pusing2 ek
aku pon tak tahu apa namanya
mak aku kate tudung tali ikat lembu
sabo je la.haha
owh daku sesaje je nak buat tudung macam ni
alkisah ternmpk siti fazurina dalam paper pakai tudung ada belit2 dua warna
konon2 nak buat macam tu
aku gunting dah gambar dia dalam paper *tak ingat paper ape,metro/kosmo/sinar harian.serius lupa.adoi
lepas tu aku lupa letak mana.adoi
lepas tu search kat google tak jumpa.cis
lepas tu search tutorial kat google n youtube pon tak de
last2 aku buat sendiri je.haha


alamak.tujuan nak tunjuk tudung belit-belit hentam saje la tu
tapi watermark tutup la pulak.adoi

ha nmpk tak tudung belit2 tu.

nak tunjuk tudung belit-belit jugak.sambil tu tengok la gambar raya 2012
*lebih kurang tahun lepas punya gambar je

ha see see..tudung belit2 ku.haha.*poyo

ha nmpk tak


sebenarnya aku hentam je buat tudung tu
pakai 2 shawl dan belitkan
sekali kan
di fb tudung aidijuma tu ramai la pulak post gambar raya pakai tudung belit2 mcm ni.haha
mak aku kate ramai la pakai tudung tali ikat lembu tu.haha
owh tapi daku tak le letak di fb
fb ramai kengkawan kenal.malu.huhu
blog tak pe,kenalan alam maya je.haha
sekian perletakkan gambar tudung belit-belit raya 2012 saya
haha,
 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook