XM

28 Ogos 2012

Juadah Hari Raya Aidilfitri 2012

hello blog,
masih entry berkisar raya
gambar je la ek
tak de ape mahu ditaip daa

haziq dan papa b4 solat raya
*encik adam first time pakai samping,last pakai masa nikah
ni pon aku yang pujuk rayu suruh

ni je satu2nya gambar juadah hari raya yang daku snap.huhu
bz siapkan tudung belit2,snap gambar pon skit je.haha
mak aku tetiap tahun masak ni je,tak tukar2
*nasi impit
*rendang daging
*ayam masak merah
*kuah lodeh

alkisah laki ku pulak suka nasi
tak kisah la nasi minyak or nasi beriani
dia kan suka beriani
nasseb baik jiran sebelah tetiap tahun masak nasi minyak
laki aku le yang makan nasi minyak tu
walaupon mak aku masak 4 tu je,tapi sebab tukar2 juadah ngan jiran2 n besan
haruslah ketupat,lepat,serunding,sambal kacang,kari,masak kicap,kambing dll ada
alhamdulillah
owh abis sudah cite juadah hari raya
jom layan gambar lain

papa dan hazeera lepas balik solat raya
*alkisah hazeera tak de mood sebab dia tak dpt ikut solat hari raya.lepas papa dan abgnya balik mood dia kembali
**eh hazeera ni kan selalu tak de mood lagi2 sejak nak berenti menetek ni.sabo je la.(belum berenti breasfeeding lagi ye.huhu)

gambar raya 2012

tahun ni 1st time beraya ada 2 adik ipar
adik ipar yang beraya ngan kitorang ni rajin plak snap gambar aku tgh salam2
*tgk tu encik adam suh ulang2  mintak ampun ngan dia,saje je kaco aku tau,mak aku tukang gelakkan,hazeera tukang kacau

mintak ampun ngan mak pulak

sekian cerita hari raya saya,
 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

seronokkan kat kg aka felda sbb tradisi tukar2 juadah tu masih ada lagi..penuh meja dgn lauk pauk.

mrs adam berkata...

betul2.kat kg/felda ni ada tukar2 juadah,best sbb juadah akan pelbagai warna dan rasa.sy dulu penah sekali raya pertama kat puchong,masak sendiri mkn sendiri je.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook