XM

24 Mac 2012

.:Gambar Tetamu la pulak :.

hello blog,
eh sudah seminggu majlis berlalu
masih belum basi
owh tetamu ramai tapi ni gambar sebahagian je la
eh harap2 tetamu yang tiada dalam gambar tidak terasa(eh macam la diorang baca blog aku.haha)
tak kot.sbb diorang tak tahu pon.lalalala

family adik mak aku(pak cik aku le tu)

gambar randon.anak sepupu aku
*eh laki aku yang tgk kamera la pulak
sepupu,makcik,atuk
*diorang lepak2 bwh pokok daa

sepupu,adik ke3,mak aku(tuan rumah)
*adik aku tu tgh pegang anak(cucu) jiran ye,bukan anak dia.huhu
**eh tgk mak aku tgh masukkan duit dalam kotak.ewah2
***kat belakang tu khemah karaoke dan sedara mare kumpul bawah pokok.tak masuk dalam umah la pulaks

adik ke 4 dan kwn2

sepupu aku dan anak2 dia dan jugak kwn adik aku

anis anak kak long(sedara yang aku tak tahu nak describe ape hubungannya,eh sebenarnya aku lupa.tak pe yang penting sedara.huhu)

anak jiran mak aku-kak zura dan baby sofea

abg aman(sepupu aku) dan anak last dia-nadia yang rajin merewang

ha ni la tan dan liew from sarawak

mak cik aku ,sepupu2 ,tukar port dalam umah laks

cik gayah(kwn mak aku) dan cucunya(anak kwn aku)

kwn aku sejak tadika.anak 2.aku tunggu dia anak 3 dulu.tapi dia tunggu aku anak 3 lak.eh eh
tak pe kita tgk sape dulu(ntah2 dia kot.huhu)

ok dah siap,


nota kaki:sabtu ahad pun ada entry daa

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook