XM

14 Julai 2011

#Harga Pil Noriday

hello blog,
emm..aku start makan noriday masa hazeera 4 atau 5 bulan
bulan 3 ke 4 2010,so sampai sekarang dah setahun lebih la makan noriday tiap2 hari
ada la sekali dua terlupa tapi sehari lps yang lupa tu makan dua la
owh tak pernah amik gambar noriday sendiri daa
emm..kalau amik gambar pun xjelas sangat sebab bkn dslr
ok jom buat perbandingan harga noriday
first time beli kat klinik zuraidah RM12
pas tu terus beli kat situ je
lepas tu ada sekali beli kat Constant Pharmacy Puchong Prima RM11
owh baik beli rm11 tu*ceh berkira
pernah beli dekat farmasi kat Gemas RM12 jugak kot
(kirim adik aku--->kesian dia anak dara lagi dah kena belikan kakak pil perancang.haha)
pernah beli dekat Bahau Pharmacy kat bahau
(Bahau Pharmacy ada juga di Segamat ye) RM14!
Ini paling mahal la,pak kal je nak guna dan malas nak cari2 lain so beli je la labu
pernah juga beli dekat Caring Pharmacy Tesco Puchong RM13
aceceh dalam tesco pun nk mahal
so kesimpulannya beli la di Constant Pharmacy Puchong Prima
eh tadi google ada juga orang cakap kat forum dia beli kat pusrawi RM10.50(tak tengok pula forum zaman bila.huhu)
so far aku ok je makan noriday ni,tak de hal leceh ke malas ke,tak biasa telan ubat ke
cuma..
bab berat tu kurang pasti sebab aku rasa aku dah kurang makan pun berat tak turun2!
tak tahulah memang byk mkn tapi perasan kurang makan atau sebab noriday
aku kena makan beringat kalau tak berat naik
so kalau aku makan sikit pun jangan berangan la berat nak turun melainkan maintain
tapi kalau makan tak beringat berat adalah naik!geram sey.huhu
tapi kalau puasa timbanglah berat petang2 sebelum berbuka tu confirm turun.haha.mengelat.
alamak nak letak gambar ape kat entry ni ek..

gambar hiasan
deretan kereta mainan disusun oleh haziq

sekian bebelan,


nota kaki:bila mahu berenti mkn noriday ek?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sy bli kt frmasi p0ntian,jhr cme rm9.5o..

mrs adam berkata...

wah murahnya!

Related Posts with Thumbnails

Photobook