XM

12 Mac 2010

macam-macam haziq

hari ni hari jumaat..emm sekejap je masa berlalu...tup2 dah hari jumaat.ramai orang suke hari jumaat.kalo budak sekolah suke coz esoknya cuti kalo orang bekerja pun suke sbb esoknya cuti ataupun half day.kalo surirumah suke sbb ape?emm...maybe sbb lakinya bercuti so bole la bawa family g shopping2 or jejalan..kalo hari cuti....bole bgn lambat..hehehehe..emm tapi kalo budak kecik yang tak tau hari?diorang suke ke hari jumaat?sbb pada diorang semua hari adalah sama ok.
bercerita tentang anak teruna intan payung penggarang jantung hati aku ni..adoi sangat memening and memutarbelitkan alam kepala aku ni.
kalo taip mcm karangan xpandai aku coz last buat karangan BM pun mase spm 9 tahun lepas.so kite amik point sahaja ape yang hero junior aku ni telah lakukan 1 hari je:


#pagi2 bukak rak kasut keluarkan semua kasut letak sebelah mama die yang tgh main farmville
#lepas tgk mama die wat dek je xmarah die so die decide nak buat yang lagi thrill iaitu memanjat meja dan mengambil botol2 susu simpanan milik adiknya
#lepas amik semua botol2 tu letak atas toto mamanya tetap xmarah(walaupun sebenarnya aku geram tp xmarah die je,yela bukan die kesah pun kalo aku marah),die bawa botol2 itu kedalam bilik
#makan biskut coklat comot2 sebanyak 4keping setgh
#amik semua mangkuk n tupperware kat tgkt ke3 rak pinggan mangkuk n bw ke ruang tamu(nasib baik die xsampai nk amik yg tgkat 1 & 2)
#alihkan buai adik die
#kuarkan semua2 brg2 dapur kat kabinet dapur
#makan drumstick smpi ke tulang2
#sepahkan brg2 ayah die
#gigit belakang ayah die
#try nak angkat adik die
#tutup plug laptop mama die
#off laptop pas tu on semula adoi rosak la aku punya laptop oi
#sepahkan fun fries atas lantai(papa jgn belikan haziq fun fries lagi)
#naik turun katil before tertido
.
.
.
.
.adoi ni adalah video potong jambul haziq tahun lepas tahun ni adik die pulak.harusla buat di rumah neneknyer..hehehehehe.td mak usunya asik tel.boring anak sedaranya x balik di kala2 cuti sekolah yang panjang ini..
>
>
>
>
>
sekian luahan hati seorang ibu yang tetap tabah (tabah ke?)melayan kerenah anaknya itu

nota spm:nasib baik adik die senang dijaga dan tak memingkan kepala


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook