XM

23 Ogos 2022

Dinner @ D'Tiram Terapung Muar

hello blog, 
walaupun mama dah masak tghari byk
papa ajak gak g dinner luar
yela sempena besday mama 
so jom la kita

pilih sotong

makan atas air

hazeera takut reatoran atas air ni


tgu mknn







lauk dah smpi,tapi nasi belum smpi





halah2 kedai ni
tgk posting kat fb bukan main meriah
tapi sendiri dtg tak best pun.huhu
lauk smpai,nasi lmbt smpi wei
bila nasi smpi lauk dah sejuk,kan tak best tu
pas tu sayur tak smpi2 smpi abis mkn
bukan meja kitorang je,meja sebelah2 pun menunggu nasi smpi lauk sejuk
pas tu masa nak bayar ,org depan kitorang pun mention sayur tak dpt
maksudnya semua customer kena mcm kitorang la
so kedai ni aku rasa tak best
mknn rasa ok2 la,tak de la kata sedap sgt,tapi xde la tak sedap
harga standard, tak murah la
servis out
next time ingat nak bawa mak n adik2 aku,tapi maybe tak kot
mls wei nak sakit hati lauk dh sejuk nasi baru smpi.huhu
sekian review jujur saya
ampunnn saya tak tulis paid review,saya review based pengalaman.huhuhu
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook