XM

15 Mac 2022

Macam -macam hal @ Oktober 2021

hello blog, 
ya ampunnn bz apa ntah sampai tak sempat update blog.huhu
gambar random je ni


laki aku g sini, kat kluang,sementara tgu aku exam dia g sini


tukar tayar viva

follow up kat kk lps seminggu warded gula tinggi dlm darah

buat spek mata pulak

akhirnya dpt juga rantai pandora gram tak berat sgt.huhu

penat sgt g mana tu

singgah beli burger


mcm2 hal bulan 10 2021
antaranya ialah sbb 30/9 laki aku masuk wad
tak sedap badan dah berapa hari
test rtk negative
check kk, kk terus hntr kecemasan n warded sbb gula dlm darah tinggi
alahai laki ku
alhamdulillah dah ok
cuma kena jaga makan,check gula dlm darah setiap minggu
pas tu aku sibuk nk ukjk kat kluang, lps tu tayar viva pancit smpi aku kena naik grab g keje
pas tu waja plak masuk workshop
pas tu mata laki aku kabur plak,kena buat spek
alahai hidup.huhuhu
alhamdulillah dpt harungi segala dugaan

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook