XM

14 Februari 2022

Jual beli apa bulan ni

hello blog, 
letak gmbr

kemain byk toner ko.huhu

kemas tudung nak jual

sbb dah byk tudung fareha
kan aku dah ckp tudung fareha aku 40 helai.bengong kan

guardian buy 1 free 1(bukan free tapi beli 2nd item @ rm1) kira untung gak la

zalora sales!

jual mainan haziqah
babai mainan satu je belum sold

ni je masih available, xde org nak beli daa
meh la beli.huhu

ada yg dah jual
ada yg koleksi sendiri
saja amik gmbr

almost semua dah sold ni

ada yg masih ada ni
meh la sape nak beli, aku jual rm70 je

ni semua dah sold

mak aku beli,nk bg kwn2 dia
aku bungkuskan sekali

koleksi frill haziqah
ada yg dah jual sbb org tu nak beli.huhu(aku masih syg nk jual yg lain ni)

susun tudung!

belikan haziq
tapi dia dah tak minat ni daa.haha

beli kat shopee murah skit.huhu

mak usu(adik aku) belanja hazeera ni


sekian cerita jual beli saya.huhuhu

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook