XM

11 Jun 2021

Melaka 2020 : Dinner @Aqilious Kabin Klebang

hello blog, 
anak2 dah besar wei
dorang yg cadangkan  dinner kat aqilious sbb owner dia instafamous
huhuhu
















nah satu gambar dgn instafamous







boleh la mkn kat sini
harga standard
tak ramai org sgt
ada byk kedai,pilih la nak makan apa
anak2 baru kenal dunia media sosial
excited la konon nak jumpa instafamous
tapi media sosial tak sama ya dgn realiti
kat medsos peramah bukan main,yela nak tarik follower
in realiti lain.huhuhu
tak pe aku bagi anak aku merasai nak sgt jumpa instafamous kan!haha
so lps ni dorang xde la jakun nak jumpa instafamous/youtuber yg dorang tgk kat medsos
aku tak kenal pun aqil ni,tp in realiti dia mmg tak sama dlm medsos.huhuhu
pada pendapat aku,kat medsos dia peramah,tp in realiti tak pun,pemalu agaknya
tapi dia layan la customer a.k.a peminat nak bergambar dgn dia.huhuhu
ok nah aku nak bg ig dia : corndog.aqilicious

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook