XM

22 Januari 2021

Dating la sangat, makan-makan dan skincare hilangkan scar

hello blog, 
ni ha
pagi2 hantar adik aku,dia ada test jpj
so aku ngan laki aku je g hntr
sbb lps tu g beli brg dapur kat pasaraya ikhwan

nk mkn kedai mamak selangor katanya
sbb masa ni laki aku dah keje muar







nah kesan laser tx day 2


order dominos
sbb adik aku ada kat umah aku



sibuk amik gambar tmpt laser

antara yg aku pakai
hirusscar
spot tx
scar oil
eh ni gambar sebahagian je tau

aku pakai vit c melano cc jugak-dah abis
aku pakai vit e cosmoderm-dah abis
keihls spot tx-sample
sk ii spot tx-sample
alpha arbutin -the ordinary
niacinamide -the ordinary
some by me
snail truecica

eh byk wei semua aku cuba,sampai ke laser tx,parut masih ada.haha.adoi

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook