XM

01 Ogos 2020

Kedai Emas Anuar dan Kedai Emas Sri Tanah Merah

hello blog, 
cerita kedai emas skit


gambar bz buat kerja.huhu

gambar durian mengkal.hahhaa.adoi

alkisah aku ajak laki aku g kedai emas sri tanah merah(STM) shah alam
tetibe dia tersalah bawa , dia g kedai emas anuar daa
kedai emas anuar aku ada g bulan 2 2019
kedai emas STM ada g bulan 2 2020
tapi sbb dah smpi anuar,so aku masuk la jugak.huhu







dari anuar,nk g STM sbb stm trade in mahal lagi,tapi terpaksa cancel sbb org beratur pjg oi.huhu

beli 1 je handbag kecik
alkisah beli sbb nk selamatkan duit kutu.huhu

lps tu g workshop servis kete jap



best bilik menunggu ni,sampai haziqah boleh buat sepah.haha

ni ha sambung  rantai dgn loket ni
sbb beli rantai n loket asing2 kan
so upah sambung rantai ni rm20 je kat kedai emas anuar

gambar tgh test skincare.haha
ni gambar camera tersnap sendirii,haha


saja snap gambar periuk kwn aku beli
besar wei,ni utk masak kenduri ni.huhu

ha pasang handbag kat gelang tgn ni.hahaha

org sibuk pulut dakap
tapi aku tak minat
aku tak minat sgt emas fesyen2
aku suka emas design biasa2 je
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook