XM

25 Julai 2020

Shopping @ Jun 2020

hello blog, 
saja letak gambar
alkisah kalau beli kat shopee kat snap gambar sbb nak review
nanti dpt coin
so sbb tu ada gambar.haha

hazeera punya

sbb semua hada labo mama dah abis
so beli mist ni pulak
wei aku dpt beli masa flash sale
rm20+ je wei.50% diskaun kot.hukhuk

ni wishlist dah lama wei
baru dapat beli
(alasan nak shopping,wishlist dah lama.hahahaha)

bbw dan perfume
sekali bbw ni kwn opis aku dah beli la
sbb aku cite aku ada byk botol bbw mist

beli ni sbb sale
RM15 je mcm harga pasar malam je aku shopping.hukhuk
valiram sale ni.victioria secret

wei ni murah jugak
tapi aku tak beli sbb bukan warna aku.so aku hasut kawan aku beli
tapi ni mmg berbaloi beli

hahahaaa.ni bukan aku beli
saja snap kwn aku beli ni
besar gedabak rupanya periuk ni



ni pun beli sbb murah
nyx sale sbb store nak tutup kan



bbw sale

yg ni xde la sale sgt
tapi beli sbb kena saka into the night.hahahaaa


ok bulan depan puasa shopping
hahhahaha
konon
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook