XM

24 September 2019

Apa yang best sangat baju Bonds ni??

hello blog,
wei!!
aku dah kena sampuk
almaklum lama tak ada baby
sekali ada baby asik je beli baju utk baby
alkisah dulu masa xde baby,yela haziq hazeera dah besar,
ada org cite pasal baju bonds aku tak ambil port pon
pas tu aku tgk biasa je bajunya.eh mahal plak tu
so abaikan je la cite pasal bonds tu
pas tu tgk ig vivy yusof,alolo comelnya anak dia pakai sleepsuit
hurmm mesti mahal kan baju anak vivy,hurmm
konon nk belikan haziqah,tgk sleepsuit mothercare rm100+ utk 3 helai
wahhh.ehemm beli yg preloved je la
tapi bila cari preloved mothercare tak byk org jual
hurmm lps tu ternmpk baju bonds
hurmm lps tu termasuk group jual2 baju bonds
lps tu kena sampuk!hahahhaha
(cite pasal kena sampuk ni hanya yg kena sampuk shj faham.haha!)

nah,ni haziqah tgh check baju bonds yg baru sampai




















ni gambar2 selpie aku dgn haziqah
sesaja letak
tak de la semua baju bonds.haha
tapi skrg dah bulan 9 dah puluh helai la baju bonds haziqah
haha

ok nape aku suka baju bonds :
1)senang 1 helai je,siap baju,seluar,stokin(boleh pilih nak pakai atau xnk)
2)byk jual preloved yg mampu milik
3)cantik2 wei,geram je tgk design2 dia
4)sng nk beli,ko tahu standard cutting dia mcm mana,ko pilih saiz,siap.klu beli jenama2 lain ko kena tahu cutting jenama2 tu mcm mana,kena try n error sbb lain jenama lain cutting
5) kalau dah tak muat ko boleh jual preloved ramai je org nak beli.hukhuk

tapi kan ala baju bonds ni bukanla best mana,ada gak yg tak bestnya :
1)ada yg jenis kain nipis
2)ada jenis cepat pudar
3)ada jenis cepat berbulu
4)ada jugak yg warna luntur

hurmm walaupon mahal tapi ia tak semestinya best,eh dah tahu tak best mana pun ko tetap beli kan!*(aku la tu)hahhaa.adoi

kesimpulannya padan muka kena sampuk
sekian bebelan bonds
** ni semua pendapat aku je ya,lain org lain pendapat
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook