XM

09 Ogos 2019

Shopping dengan Personal Shopper

hello blog,
ya ampun
lama tak update blog
ntah bz ape.adoi
ni baru nak masuk cite bulan 5 2019.hahahaha
lantak la ye
ni cerita kirim brg dgn personal shopper(ps)
hari tu kirim ngan kwn aku,dia ada buat ps skit2
dia tak caj service fee kat aku,tapi aku bg la juga duit upah
penat oi beratur kat warehouse sale tu.huhu
yg kali ni aku kirim ps lain lak
dalam group telegram ni


taraa baju raya haziq dan ayah dia\wei tp baju raya ayah dia tu aku salah saiz.ayoyo\
padan muka
hurmm haziq xsuka baju berkolar,dia pakai lepas tu buka balik
alahai anak
ni waresale ape ntah,tapi kat jb la
ni ps anne

taraa ni kirim ps lain lak
warehouse sale bonia,sembonia,Cr dll
ni handbag dan kasut raya mak aku.hehehee
ni ps fayyadh


ni kirim ps kat jpo
ni ps anne

mask 10pcs 

yg tshirt bonia laki aku tu saiz betul.hahaha

ni  beli brg extra kwn aku.dia tak pakai
lps tu beli bb cream HL dia bg cream mata maybelline tu free
hohoi rezeki2.thanks put!

ni warehouse sale OK baby,pas tu ada ps myra ni g shopping mall mana ntah,ada swimming suit offer
dgn elianto
tapiiiiii mask dan cream mata elianto tu xbest la.hukhuk
swimming suit utk hazeera tu best!murah plak tu.suka3

taraa dpt beli kasut melissa
ni kirim ps myra kat warehouse sale jugak

setakat ni alhamdulillah
berurusan dgn ps yg ok
servis cas berpatutan dan pos ok
ada gak yg pos lambat skit sbb bz cover sale sana sini.hukhuk
wei ni 1st time kirim ps,so jakun.hahahha
sekian cerita jakun saya
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook