XM

17 September 2015

Beraya ke JB

hello blog,
raya ke3 kitorang balik kg jb lak
petang baru sampai

singgah makan kedai mamak
si haziq mintak iced blended dragon fruit
amboi2

mlmnya g beraya umah tok teh aku,mak sedara mak aku
tok sedara aku la
(kat kat umah atok aku betul tak amik,lupa daa,2014 lupa 2015 pon lupa daa)

esoknya raya ke4 g beraya umah pak itam aku

selpie jap

kat umak pak itam aku,taman cahaya masai

bergambar jap

nak blk daa

beraya umah pak ngah plak,taman scientex masai

mak aku n mak ngah

beraya umah pak uda aku,taman lupa nama.haha.tapi dekat2 je la umah adik beradik mak aku ni
mak aku je jauh,segamat.huhu

mak uda n kak suzi


haziq abiskan 1 botol konflek madu tu!sabo je la

ha cantik tak cawan umah pak uda aku,ada manik2 tu

beraya umah mak ndak aku plak

tgh tgk ape tu

bergambar kat cermin jap

siap beraya balik segamat lak
babai jb
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook