XM

09 Ogos 2015

Peristiwa Jun 2015

hello blog,
ya ampun gambar2 jun ni b4 raya lagi aku dah edit
tapi tak buat2 entry sampai dah nak abis raya.haha
lantak p la ye
yg penting aku nk tulis entry blog aku utk turutan gambar,haha
ok skrg dah sampai cite bulan 6
iaitu awal bulan 6 budak2 cuti sekolah
anak2 aku blk kg minggu pertama cuti sek
minggu ke2 di sg buloh

dorang main baling tin
gambar adik aku wassap

yang aku plak minggu pertama tu bz keje.huhu
keje full time n part time.hihi
sementara keje sempat shopping.haha

belikan anak2 di kg

utk art session


beli kat Mr DIY je

yg ni beli kat giant ada offer
murah gak kaler steadler tu,n buku2 tu satu singgit!



tajuk netry peristiwa jun 2015 sbb saja utk first entry cite bulan tu aku ada tulis mcm tu.
bole gitu
ntah ape2
lantak la ye
utk bacaan sendiri di hari tua je ni.haha
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook