XM

02 September 2014

Beraya @ Muar dan Batu Pahat

hello blog,
raya ke3 mlm smpi segamat
raya ke4 rehat
raya ke5 beraya muar dan BP lak
aku ni follow mak aku je
klu mak aku g aku g la,klu mak aku tak g aku tak g..hukhuk

haziq hazeera ain kereta kaira sepupu haura @ rumah besan mak aku.
MuAR
elok je main ber3
padahal owner kete xde.huhu

raya2



umah sedara aku lupa relationshipnya
sepupu mak aku kot
dorang ni taukeh van sewa,so main bergambar dgn van.hakhak


ni rumah sepupu aku
belakang umah arwah nenek aku,mak arwah abah aku

dlm umah

kejakunan anak2 aku main batu2 kecik warna merah
kwsn kg betul ni,nyaman je kan

@umah mak ndak,kakak arwah bapak aku
Parit Tegak,BP

dah siap beraya
jom bermarhaban kat umah sendiri lak
tu entry lain,



 

4 ulasan:

AnneRaini berkata...

suka masa raya sbb boleh gi jalan jauh2 umah sedara...pastu lepak sbb penat..

Hanadabeauty berkata...

Hihi..mood raya haji pulak :)
Salam ziarah..jemput ke blog sy jln2 www.hanasihat.blogspot.com

mrs adam berkata...

anne,
jejalan umah sedara setahun sekali.hihi

mrs adam berkata...

hana,
tq dtg blog saya,jap lg sy g blog awak eh

Related Posts with Thumbnails

Photobook