XM

16 Februari 2014

Balines Tomyam @ Kg Melayu Sg Buloh

hello blog,
ha kan aku dah kate byk kedai kat kg melayu SB ni
dah byk kena reject masih ada lagi
yg belum aku tulis review ringkas
hakhak.meh meh nak cite ni
balines tomyam ni
laki aku tak reject,sebab dia kate servis ok
rasa makanan pon ok,harga pon tak mencekik
aku tgk kan kat kg melayu SB ni,klu dinner tak mhl sgt
tapi kalau sarapan mahal
mmg sey
mentang2 dekat ngan hospital,semua dia letak harga mahal kan
kampung je kot.hukhuk

kwsn sekitar luas

haziq 

hazeera tak nak bergambar lak

haziq ke hazeera snap ni,lupa lak

zeera main2 sementara tgu order

menu kitorang ni mesti lbh kurang sama je mana2 kedai
dah tekak selera tu
teh o,karot susu,telur dadar,nasi grg cina

tomyam campur

daging masak merah

haziq nak g mana tu

so balines tomyam ni bole g lagi
ha baru satu je kan kitorang tak rejek
tunggu
lps ni byk lg kedai menyusul
akan direview ringkas oleh aku
sekian,

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook