XM

06 Jun 2013

1 Febuari 2013

hello blog,
hohohoi
lama gile tak merepek kat blog ni.huhu
xde mood nak menaip daa.huhu
ok.jom sambung cite
wei cite aku baru sampai feb 2013,padahal skrg dah 6 jun kot!haha
lantak la sane
ni cite 1 feb 2013
iaitu besday aku!
cis tapi tak sambut dulu
alkisah buffet yg aku nak book 1 feb dah penuh daa
yg ada 28 feb.redha je la.huhu
buffet kupon haruslah ramai dah book kan.ok.cite buffet nt ye
ni cite 1 feb 2013 buat ape


taraa.ada sambutan maulidur rasul di smart soleh

babai haziq zeera

lepas tu lunch makan pizza

aku yg ajak kawan aku makan,tapi aku nak set lunch je,tapi dia suh order set besar la pulak

lepas tu dia bayar.huhu.thank you izan
*ish kawan aku ni mmg baik,malu aku tau.huhu

makan bertiga,set untuk 4 org.hakhak.

ni kejakunan aku.haha.serbuk cheese.wei dominos mana ada tu la aku jakun kat pizza hut ni.

tu je la citenya
tak best pon
sesaje nak blogkan.
sekian
*semoga diri sendiri rajin menaip.hukhuk


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook