XM

06 April 2013

#Selera Jaya 223 @ PJ

hello blog,
hooyeh sem jan2013 adalah sem kedua terakhir
sem depan (may2013) tak de kelas dah
hanya buat project akhir
eh tetibe cite pasal study
bukan ape sem akhir ni la aku baru dpt kelas kul 10
kalau tak kelas kul 8 which is aku mesti termasuk kul 8.30.hakhak
ok sebab kelas kul 10,boleh g sarapan
mari makan nasi lemak panas
wei nak tahu kat kertas nasi lemak tu mmg ada cop nasi lemak panas bla..bla..bla..
siap ada alamat lagi
aku asik je tak dpt snap gambar nasi lemak yg bercop tu.huhu
sebab aku selalu tak bungkus
makan kat situ je

haziq

dia bersiap sendiri,pilih baju sendiri,pilih nak pakai spek n topi.hamboi2.kemain.haha

hazeera

hooyeh nasi lemak dh sampai

lauk utk anak2,papa dia amik nuget,bergedil dan telur.tapi dorang makan lauk skit je,aku la yang abiskan.adoi.patutla gemuk.menci tau

ni aku punya

haziq sedang makan

dah penah breakfast,lunch n dinner di sini
tempatnya tak menarik tapi ramai org.haha
maybe sebab byk tempat kerja org kat sini kot
sebab tu la ramai org
emm tapi nasi lemak dia mmg sedap
tapi sikit dan harga yang tak murah.haha
aku rasa blog ni dah jadi blog makanan daaa
sekian

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook