XM

23 Mac 2013

# Skuter untuk kanak-kanak

hello blog,
hooyeh dpt belikan anak2 skuter
mainan ni org panggil skuter
bukan skuter motor tu ye
aku pon tak tahu nape dipanggil skuter,aku tiru je.haha
tengok yang kat uptown danau kota macam best
tapi masa tu survey2 je
ingat nak beli kat situ
tp encik adam beli kat nilai 3 je
kawan dia kate ada kat situ

pink utk hazeera

biru utk haziq

beraksi sekejap

mama suh amik gambar byk2.haha

hazeera lagi,dia ni kalau aku keluar pakai tudung sarung dia pon nak pakai tudung,
tapi kan kalau aku keluar pakai shawl kan,dia tak nak pakai tudung plak.haha.mcm kelakar pon ye

haziq plak

gambar dari belakang plak


wei apesal gambar2 aku dlm blog ni jadi menegak ni
ntah mana aku tahu
sebab amik pakai htc cap ayam ke.haha
tp xpela yg penting htc ni lagi best dari nokia.haha

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook