XM

16 November 2012

Susahnya mahu shopping bila ada anak kecik

hello blog,
asik2 g segamat
yela kalau adik aku ajak aku mesti tak tolak
haha

wajib main,walaupon setiap minggu main

playground kipmart segamat

hazeera suka buai

alkisah aku jumpa sales
baju murah2,sibuk nak pilih
hazeera ajak main kete
aku kate kejap la mama nak beli baju
dia nangis,bad mood.sabo je la.adoi
haziq ok,dah besar,dah faham mama suka shopping.haha
hazeera je lom paham
asik je la dia bad mood,tapi dpt gak aku pilih 3 helai.haha
last2 bawa dia main kete
terus mood dia ok
berubah 360darjah mood dia!tak ke menguji kesabaran aku.huhu
dorang ni kan,semua kete dorang nak naik

kalau singgit,sorang 4 hengget.kalau 50sen murah skit la

tapi kalau tak salah aku yang ni singgit

yang kete mainan macam ni yang 50sen,ada kat tesco,carrefour n otk

aku rasa dah ratus2 la duit aku abis kat bende alah ni

tapi kan aku rasa nanti lama2 anak2 aku akan boring tak nak main lagi benda alah ni
tapi tak tahu la bile.huhu,


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook