XM

26 Disember 2011

Saya Mahu Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com

hello blog,
wah wah.aku ada banyak masa sekarang sementara belum amik modul untuk dibaca ni
so mari join giveaway lagi.kali ni dari blogger glamer trafik tinggi eyriqazz



Syarat-syaratnya :
1) Buat satu entry " Saya Mahu Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com dan linkkan ke entry ini.(DONE)
2) Di akhir entry anda, lengkapkan ayat ini " Entri kegemaran saya di Eyriqazz.Com adalah _____________ (permalink entry) kerana ___________________. (DONE)
3) Done . Hantarkan permalink entry anda di SINI (Lepas ni)
4) Tarikh tutup 31 December 2011.
Entry kegemaran saya di Eyriqazz.Com adalah Kau Ingat LRT ini Kau yang Punya ke? kerana entry ni :
  • mewakili pendapat majoriti pengguna,
  • pendapat yang bernas,
  • evident-based fact,
  • supported by pictures,
  • eyriqazz tabah menghadapi komen2 negatif dari anonymous, 
  • jugak dah dapat respon/feedback dari Manager RapidKL
  • saya suka entry2 eyriqazz kalau pasal hak2 kepenggunaan ni,macam entry pasal iklan offer kat paper tapi tak betul tu dll

sekian penyertaan giveaway dari saya,


nota kaki:kalau menang aku nak bagi mak aku novel ni.hee

2 ulasan:

AJ berkata...

thanks join...yup,saya dah dpt feedback dari rapidkl..ini entrynya :

http://www.eyriqazz.com/2011/12/jawapan-balas-dari-myrapidkl.html

mrs adam berkata...

sama2.tak rugi join segment eyriqazz ni

Related Posts with Thumbnails

Photobook