XM

10 Mac 2011

$Facial at Fluers Beauty Institute

hello blog,
hari ni mari tulis pasal facial febuari di Fleurs Beauty Institute di Kuchai Lama
dia ada 2 branch ,satu lagi dekat kepong
harus la tanya encik driver adam nak pilih branch mana
sebab dia yang tahu mana dekat mana jauh*ok aku memang tak tahu jalan.huhu
seperti biasa aku buat facial pakai kupon
best facial kali ni
siap ade eye treatment,neck treatment,shoulder massage,back massage bagai
memang best la
aku rasa boleh la kalau nak ambil pakej diorang ni
tapi aku lum amik la...huhuhu
back massage tu siap scrub n masker kat belakang tu.haha
kesimpulan:memang best dan berbaloi
dulu2 first time buat facial kat putrajaya before kawen
tu je la sekali sebelum kawen
lepas kawen start 2009 ade la buat sekali dua facial
yela lagipun aku pernah dengar *ntah sape la kate*tak ingat *tak elok wat facial muda2
ntahlah ek..aku pun tak tahu
tapi sekarang aku dah tua.so boleh la buat facial selalu.haha
*encik adam tu kadang2 bising sebab dia kena jadi mr mama 3 jam.huhuhu
aku cakap buat facial sebab nak jaga muka tuk dia,dia kate aku jarang kena cahaya matahari tak kisah la kalau jarang buat facial
acececehhhh...alasan laki kuje tu.huhu
btw bulan mac (next week) adalah nak buat menicure/pedicure 


~at kuchai lama~

~singki n cermin~

~mesin2~

~tempat beradu~

owh lupa nak tulis kat Fleurs ni facial dia lain skit sebab namanya Oxygen Infusion Theraphy Facial
dia pakaikan kita oksigen mask tu
selalu facial pakai tepung gomak kat muka tebal2 tu kan,
tapi kali ni dia pakaikan aku wayar oksigen kat hidung
dah macam patient la pulak.huhu
tapi best la..eh selalu beautician kan dia cakap dia buat ape kat muka kita,aku ingat sikit2 la
*adoi adekah dah tua asik lupa ingatan
antaranya:
1-make up remover
2-cleanser
3-milk
4-toner
5-extraction
6-oksigen mask
7-collegen mask
8-cuci
9-day cream
10-uv cream
-->ni step muka je,tak termasuk eye treatment dll tu
hari tu everyday.com ade jual kupon facial+ body scrub+massage rm50 je,ingat nak beli sekali sold out daa
dia jual 200 kupon je.ish ish rugi2 masih teringat-ingat lagi kupon ituuuu
huhuhu...tak pe la lain kali kita beli awal2..
sekian bebelan,



nota kaki:hobi

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook