XM

19 Januari 2011

>>set bersalin paling bagus

hello blog,
opss mari bercerita pasal set bersalin
bertenang2.....
kalau tulis entry pasal set bersalin tak semestinya pregnant ok
aku saje je nak tulis
alkisahnya masa pregnantkan hazeera 2009 dulu aku rajin membuat kajian
set bersalin apa yang bagus,aku searh2 la...
kemudian....
taraaaa.....




aku telah membuat nota ringkas mengenai set2 bersalin yang terdapat di pasaran
notanye untuk membuat perbandingan antara set2 bersalin ni
sebab nak pilih yang mana aku berkenan
nota ni dah lama dah,baru scan nak wat entry ni
alkisahnya aku nak upload gambar tak boleh
rupa2nya sebab size gambar besar
so sekarang aku kena resize gambar b4 upload.huhuhu
ish nota tu tak de la jelas untuk dibaca kan.huhu
kesimpulan dari nota tu
set bersalin:
1-Lessa Formula-RM350(8 product)
2-Tropical Herbs Amway-RM269(11 product)
3-Nona Roguy-RM310(6 product)-tak termasuk bengkung RM55
4-Sendayu Tinggi-RM414(11 product)
5-Salindah-RM225(6 product)-tak termasuk bengkung
6-HPA-RM85(7 product)-tak termasuk bengkung RM50
7-Sari Herba-RM100(8 product)-tak termasuk bengkung
8-Jamu Mak Dara-RM350(8 product)
9-Mustika Ratu-RM135(10 product)
10-Warisan Afiat-RM86(10 product)
11-Afiat-RM90(10 product)
12-Biodex-RM521(8 product)
13-DCL-RM320(7 product)
14-Manja-RM520(12 product)
15-Ambar Kenanga-RM150(3 product)
16-Orang Kampung-RM169
17-Nuriz-RM199(11 product)
18-Dnavechee-RM305(5 product)
19-Qurratu'-RM280(12 product)
yang ade dalama nota sampai no12 je,yang no13-19 tu aku tulis harga dan jumlah product je
setelah membuat perbandingan dan kajian pro n kontro serta pengalaman2 orang yang menggunakan(aku baca dalam internet)
aku memilih.......
Set Bersalin Leesa Formula kerana:
*mudah
*tak de lulur2/pilis2/serbuk2 yang melecehkan ituuuu
*dia semua pakai cream je,kira kat kepala tu tak letak pilis,tapi letak cream yang fungsinya sama macam pilis
kan ke senang gituuuuu
Testimoni aku setelah menggunakan Leesa Formula:
-best!sebab tak renyah,mudah
-minuman herba cotet emas uncang sangat membantu buang air besar
-tungku herba yang mudah(lepas pakai 2 bulan kena buang-dah tak elok)--->maybe memang jenis pek tungku pakai buang kot
-bengkung masih pakai---->mahu kurus punya pasal
-minyak telon yang berbau wangi macam bau gula2 angin
-body contour gel yang panas selepas letak kat perut,jangan letak lebih2 nanti tak tahan panas,macam letak cili atas perut
-tablet2 untuk makan pun ok tak memudaratkan baby yang minum susu kita
:
:
:
aku ade terbaca orang sendayu tinngi punya pil2 lepas bersalin tu panas,ade sesetengah baby tak sesuai,sebab tu la aku tak beli sendayu tinggi
so beberapa tahun lagi kalau anak ke3 kita semak semula set bersalin ape yang bagus.huhuhu
*lama lagi ok.huhu
masa anak first lakiku pakai beli je set bersalin afiat.huhuhu
tapi masa anak ke2 aku yang pilih.*tapi haruslah harga leesa formula 4kali ganda harga afiat.kihkihkih
sekian bebelan pasal set bersalin,




nota kaki:beli set bersalin dan guna,bukan beli tapi tak guna

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook