XM

11 Oktober 2010

:...Hutan Lipur Ulu Bendul...:

hello blog,
minggu lepas ke dua minggu lepas konon2 nak g mandi kat wetworld pedas
tapi wetworld tutup hari selasa so teruskan la perjalanan ke ulu bendul
al-kisahnya ulu bendul ni kalau balik kampung lalu kuala pilah mesti lalu daa
dah bosan pergi.huhuhuhu
tapi nak wat macam mana pergi je la.huhuhuhu
owh nama pun hutan so memang hutan la....lalalalala
emm mandi pun sejuk tapi haziq penakut!nyampah
aku siap paksa2 je dia mandi.aterr penakut sangat,nyampah aku
si haziq terjerit2 la panggil mak ndak dia,huh mentang2 la adik aku ikut..huhuhu
gambar pun tak banyak amik
layan air sejuk lagi best daaa...
oh kat dalam air tu ada ikan spa yang gigit2 kaki tu.original n free lagi
tapi aku takut.huhuhu
kalau weekend penuh ulu bendul ni
pergi weekdays *tak ramai orang*macam hutan itu kami yang punya,hahaha
tapi tengok hutan lipur ulu bendul ni macam tak terjaga sangat la
emm...apa lagi,pihak pengurusan sila jalankan tugas!aceceh
bagi arahan lagi.haha
pas mandi gerak balik singgah tesco extra seremban
best betul shopping bawa adik aku sebab dia layan anak2 aku so senang aku nak shopping
haziq n hazeera diam pulak tu mak ndaknya tolak troli mereka berdua satu tesco

~hazeera beria makan aiskrim~

~ada sama tak muka aku n adik ke4 aku ni~

apa2 pun aku nyampah si haziq penakut air.adoi
hazeera tak pulak.huhu
rancangan ke wetworld pedas diteruskan jugak sabtu 9 oct hari tu
tunggu entrynya
ikut turn daaaa...
sekian dah abis
babai,

nota kaki:laki aku ni suka bawa g mandi2,tapi aku suka shopping2.huhuhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook