XM

13 Oktober 2020

Fariha kerja di Bandar Saujana Putra

hello blog, 
adik ke6 aku dah kerja wei
rezeki dia dpt kerja cpt



selpie sambil haziqah menetek

servis basikal jap

awal2 tak bawa kete g selangor
pinjam basikal kwn aku 


haziqah tgh tgk bilik sewa mak itam


selamat bekerja fariha!
 

10 Oktober 2020

Gambar bonding anak-anak

hello blog, 
letak gambar anak2


hazeera lukis

adik kakak

mama dgn haziqah

ni masa nak buat video youtibe
tapi videonya belum upload.huhu

gambar nak g skola

selpie sebelum g skola


abg layan adik

comot!

nape 2 org ni duduk depan ha

budak kecik bgn awal
teman abg kakak sarapan sebelum g sek


sgt susah nak snap gambar haziq yg proper

haziq rajin layan adik

comot mkn epal

sekian
letak gambar je pun.huhu

 

09 Oktober 2020

Shopping @ Julai 2020

hello blog, 
mcm biasa aku kan asik je la letak gambar


baju2 haziqah

skincare hazeeera
dll brg sebab nak cukupkan utk free postage

hazeera nak ni pulak

tambah bonds frill utk haziqah


ye ye
haziqah ada byk baju
sbb maknya kena saka
hahahaha
 

Makanan Homemade dan beli @ Julai 2020

hello blog, 
yuhuuuu
lama wei tak buat entry blog
kebizian exam wei
doakan aku lulus sampai iv tau!!
ni tgh tgu result lagi
nak letak gambar makanan ni ha


sarapan homemade by yours truly



dominos


family mart jauh kat r&r sg buloh
conbini je dekat,so asik je la pergi conbini oi
conbini @ tsb

dominos lagi

nasi grg

food panda ke grab ni
nasi arab


lunch,kari telur

wei nape aku gigih wat roti jalan oi
aku pun dh lupa,alkisah cerita bulan 7 kan.haha
skrg dh bln 10 daa

oden conbini

siakap stim

ayam goreng kunyit

kupang masak lemak


sekian letak gambar je.huhu
 

08 September 2020

Sawan BBW : Into The Night Collection

hello blog, 
saja letak gambar je ni

hand soap

ni koleksi awal



sebenarnya dah ada penambahan lagi ITN tu
ni gmbr awal2 je
saja amik buat kenangan.huhu
 

07 September 2020

Youtuber wannabe

hello blog, 
ya ampun bz wei 2x exam 2 minggu berturut
lps tu bdk daftar masuk asrama
so entry blog pun terabai.huhu
alkisah hazeera kdg2 terpengaruh buat video youtube bagai
si haziq nak buat jugak


 ni gmbr utk buat video youtube yg first
tapi dia tak siapakn edit wei videonya
apa la haziq haziq

ni dia nak buat video kedua
tapi tak edit dan publish jugak


ni video ketiga
pun sama tak edit dan publish

ni video  ring light hazeera
dia mmg dah publish video dia

hazeera buat dan edit dan publish
haziq tak edit
sbb dia nak buat video perfect
so tak perfect so dia tak edit dan publish
haziq haziq
nobody is perfect la haziq oi
setakat ni ada 4 video haziq tak edit lagi tau
ni aku saja letak gambar2 yg dia nak masukkan dlm video dia tu
hahaha
mesti dia marah kalau dia tahu amik letak gambar dia wei.haha
sekian(hopefully haziq tak baca entry ni)kui3



 
Related Posts with Thumbnails

Photobook