XM

23 Jun 2010

si tinggi lampai

hello blog,
emm bila blog nak cakap hello balik ngan penulis.huhuhu*ayat sengal*
hari ni jom kita cerita pasal seorang gadis tinggi lampai
jeng jeng jeng
hehe sape lagi kalo bukan munirah
kawan saya sejak 1st year
munirah yang sangat tinggi,dah kurus *sila minum weight gain*
suare perlahan sangat opposite ngan saya.huhu
saje je cite pasal die sebab nak letak gambar dia ngan haziq
berdating bersama munirah+anak2 saya*membuat aktiviti macam single2 dulu*
tapi tak sama situasi single dan ada anak ok!
oh haziq yang nakal sampai munirah kena buli.haziq2!tolonglah nakal masa kecik je.dah besar jadi anak soleh hero mama kebanggaan papa ok!InsyaAllah
---->>>semua ibu bapa nak anaknye jadi yang terbaik
*termasuklah ibu saya*
---->>>peace mak!eheh.mak saya mestilah tak baca blog ni.dia suka baca novel je.anak teruna dia sorang tu suka belikan dia novel.oh adik saya sorang jeh lelaki idaman
ok kepada munirah lain kali datanglah jumpa haziq n hazeera lagi yek!
tengoklah aksi mereka berdua.oh baru perasan hazeera dan saya tak banyak bergambar

~haziq tak pandai tengok kamera~


~munirah bergambar,haziq hisap botol~

emm bila tengok gambar2 yang di snap oleh saya,geram tgk haziq yang tak nak tengok kamera.please la haziq mama wanna you become my blog model.huhuhu.
lepas ni nak kena ajar dia bahawa kalo orang nak amik gambar sila tengok kamera!huhuhu.dah ajar tapi lum buat latihan insentif.keh keh
sekian,


nota kaki:haziq berlari ke jalan munirah kejar sampai dua2 jatuh.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook