XM

28 Jun 2010

kenapa facebook badge saya tiada gambar/tak jadi?

hai blog,
pagi isnin yang kejap panas-pas tu lembab-pas tu tak tahu
hari ni rasa macam nak jadi raksasa makan haziq
hahahaha.*gile*yela dah dia tu agak nakal.opss nakal tapi pandai.*amin***
ok berbalik kepada tajuk
pernah tak tengok blog yang ada profile badge tapi tak de gambar?
pas tu saya buat pun macam tu jugak
macam mana ye?saya mula2 agak mybe sebab email blog dan email fb tak sama
rupa2 BUKAN *salah agakan saya ok*huhu
emmm sebabnye...boleh la rujuk dan fix blog anda.baca di sini
ok selesai satu masalah.lalalala*masalah ke?*
ok hari ni rasa macam nak marah bila:
#haziq belum abis poo poo dah sibuk nk suh cebok pas tu pakai CD semula pas tu poo poo lagi-mama cuci dua kali ok!hurm..
#hazeera baru pas mandi pas tu makan biskut+kotorkan baju=comot.macam anak tak de mak jage.*adoi*
#hazeera nyaris2 tertelan spring kecil-dia masukkan dalam mulut-taktau spring ape-kalo tertelan memang papa akan salahkan mama 200%!
#haziq mintak susu macam kete perlukan minyak!
: :
: :
: :
owh dah la malas nak tulis lagi*sila jangan mengeluh*
*jangan marah2 nanti cepat tua*penat2 je pakai hada labo*huhu
ni gambar haziq kat taman permainan.nasib baik la puchong ni ada banyak taman permainan
sekarang kalo dalam kete nampak je terus tunjuk2 taman permainan
*begitu jugak kalo nampak restoran kfc*
nasib baik kfc bukan manhanttan fish.huhu


~muka beria~


~try semua permainan ok~

sekian laporan cuaca dari saya,


nota kaki:jaga anak sampai tua

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook