XM

13 Mei 2010

Ipoh Station


Taraaa..
hari ni aku nak tulis pasal Ipoh Station
siapa tahu apa sebenarnya ipoh station?stesen keretapikah?
oh tidak..
ipoh station ialah sebuah tempat makan...kopitiam kot..ke restoren ek?
owh diorang tulis antique cafe
ntahla aku pun kurang pasti tapi sejak dua menjak tiga menjak ni aku asyik makan kat ipoh station ni je..
tempat  yang selesa dengan harga yang berpatutan!
ada wifi lagi..huhu..

*terletak di bukit puchong

*tepi LDP sebelah perabot jati

*kitorang g sini naik basikal ni.haha*versi lawak

*aku suka suasana dalamnya yang tenang,aman,selesa

*sambil makan lagu2 lama berkumandang,poster pun poster lama
*zaman p ramlee

*haziq tak duduk diam buat macam restoren dia je

*haziq check kerusi ni elok lagi ke tak*adoi anak aku ni

*cuba tengok carrot susu aku yg menyelerakan dan hazeera yang macam pandai tengok kamera

*tengok!!!haziq dah cemar dulikan carrot aku!!

*tengok corak pinggan sangat antik ok

ish okla aku tak reti nak tulis panjang2 sebab aku suka point2 je..huhu..ape2 pun kesimpulannya aku suka makan kat sini...lalalalala..dan sekarang dapur dah panggil2 aku suh berasapkan die..hehe..
sekian laporan ala2 jalan2 cari makan dari saya..jumpa dilain entry..daa..

nota kaki:makanannya biasa2 je tapi sedap dan murah

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook