02 May 2012

Si Pandai Haziq

hello blog,
meh letak gambar si haziq

hai,saya pakai topi baru.huhu
ni ha cerita si pandai haziq
hari tu dia ajak main tampal2
main tampal2 ialah
aku gunting gambar letak gam dan dorang tampal kat kertas kosong
gambar2 adalah dari buku rujukan tak rasmi aku iaitu pamplet pasaraya.haha!
kan ke carrefour ke mydin ke,even tesco kan ada buku promosi
yang ada tulis diskaun2 tu
tu adalah buku rujukan aku.
aku mmg suka belek satu2 hafal harga.hakhak
pas tu gambar2 tu gunting dan tampal tuk anak2
so namanya ialah 'main tampal2'
so si haziq ni ajak main tampal
aku pun sediakan gam,gunting,kertas dan gambar
tibe2 dia bawa gam masuk bilik
lama...
dan senyap..
apa dia buat ni..
aku pun bergegas bangun nak tengok ape dia buat dgn gam dalam bilik tu
ha!ni la dia g tampal lukisan dia!kat cermin almari baju!

close up skit

tegak gak dia tampal
ok la tuk budak 3 tahun lebih buat keja
haha.tapi tak seswai la tampal kat cermin anakku syg oi
aku amik gambar dan mms la encik adam
emm..
bila petang encik adam balik
dengar je suara encik adam bagi salam
terus si haziq tu masuk bilik
ape dia buat ek..
:
:
:
:
:
:
:
rupa2nya dia cabut semua lukisan yang dia tampal tu!hahaha
macam2 la haziq ni,


nota kaki:abis gambar bulan 2,pas ni gambar bulan 3 ek.skrg dah bulan 5 daa.huhu


Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook