26 May 2012

Buah Markisa


hello blog,
penah tak dengar buah markisa?
aku penah dengar air markisa
pas tu dgr cite jiran sebelah mak aku ada pokok buah markisa ni
owh sekali masa dorang rewang2,jiran mak aku tu bawa
ha ape lagi harus la amik gambar
letak kat blog.huhu

ni la dia buah markisa

isi dalam setelah dipotong dua

emm dulu aku rasa air bauh markisa ni sedap la jugak
tapi buahnya ni aku amik isi sikit(1 biji hitam kecik tu) dan rasa
biasa2 je
lagipun masa tu adik aku yg pregnant tu nak
aku bagi dia je la
buah markisa utk ibu mengandung.huhu


nota kaki: cuti skola bermula

2 comments:

hOtMaMa said...

Hi, Salam kenal.. :)

Dulu masa kecik2, saya main kutip2 mcm tu jek kt tepi2 rumah sbb pokok dia senang hidup & tumbuh melata.. ada satu jenis lg, klu masak kulit dia kuning.. yg tu lg masam.. hehe

mrs adam said...

hi hOtMaMa :),
saya tak penah tgk pokok buah markisa ni.dulu2 kecik2 pungut buah leletup.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook