06 April 2012

Tips:Jangan bawa anak g workshop!

hello blog,
alkisah aku ni kan tak kisah je kalau ikut encik adam g workshop
hari tu pas sarapan encik adam nak hntr aku n hazeera balik umah
dia nak bawa haziq potong rambut n g workshop
tapi hazeera cam pelik nape dia kena balik
so last2 encik adam pun hangkut la semua
mari kita main2 di workshop
bukan ape aku on je anak2 g workshop
nak bagi dorang pengalaman berada di workshop je.huhu

tgk la dorang mcm happy je.padahal kat workshop je.haha

haziq snap gambar keta sape ntah yang kat workshop ni

haziq snap gambar kusi lak

ni pun haziq yang snap.bole la

ni tak ingat haziq or encik adam yang snap.haziq rasenye..

haziq kuat nangis

tetibe jumpa kwn laks

hai ada tak sesape blogger puchong yang ni adalah anak dorang ke?huhu
aku pun dah lupa nama bebudak ni
bole la dorang main2 kejap


alkisahnya nape aku kate tips jgn bw anak g workshop?
:
:
:
:
sebab balik2 tengok tapak kasut dorang hitam legam!
kenalah aku menyental kan..
emm..
itula akibatnya kalau anak2 g workshop.huhu


nota kaki:pas g worshop kitorang g mana?tungguuuu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook